det är inte alltid lätt att läsa

Och så var det måndag och jag har nu 250 sidor kvar av min bok som ska redovisas på torsdag. Det här är inte bra. Inte bra alls. Men jag har försökt läsa hela dagen, men det går bara inte. När jag läser så kommer jag på mig själv med att inte veta vad jag läser. Då måste jag läsa igenom den där sidan igen, och igen. Jag kanske lider av koncentrationssvårigheter, eller så kanske min hjärna bara stoppar mig från att plugga på lov. Jaja, vem vet vad som är felet. Nu kanske jag ska försöka läsa lite igen. Jag har ju träning ikväll så då har jag inte tid med nån bok. Vi får se hur många sidor jag hinner nu innan jag lägger av..

Kommentarer
Postat av: Helmrich

när jag på sportlovet började läsa hade jag 169 sidor kvar... om du ville veta

2009-04-13 @ 18:00:25
URL: http://dagensss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0